XIX Pedalada Barcelona-Sitges, el diumenge 10

Foros Actividades Quedadas XIX Pedalada Barcelona-Sitges, el diumenge 10

  • Este debate tiene 48 respuestas, 13 mensajes y ha sido actualizado por última vez el hace 10 años, 4 meses por Anónimo.
  • Post
    Anónimo
    Inactivo
    [img]http://www.ciclisme.cat/img/noticias/1_160.JPG[/img]

    Tot a punt per la Pedalada Barcelona-Sitges 2013 que, com tots els anys, reivindicarà la seguretat dels ciclistes a les carreteres i ciutats sota el lema «Compartir amb respecte és més segur».

    Importants novetats: Nou punt de sortida i nou recorregut fins arribar a peu de costes.

    – Nova sortida: canviem la tradicional sortida des del Camp Nou per la nova Plaça Porta Firal a la confluència del Passeig de la Zona Franca i el Carrer del Foc. La concentració dels participants es farà des de les 8:30 hores i la sortida serà a les 10:00 hores. Abans, a les 9:50 hores, es llegirà el tradicional manifest.

    – Nou recorregut: amb l’ajut de les autoritats de Trànsit i Mossos d’Esquadra hem dissenyat un recorregut molt segur i que podreu seguir en les vostres sortides pel sud de Barcelona per evitar les vies amb més trànsit. La ruta ens portarà pel Passeig de la Zona Franca, Mercabarna, Prat de Llobregat, part exterior de l’Aeroport , Gavà, Castelldefels on, com tots els anys, farem la part més bonica de la Pedalada, les Costes del Garraf tancades al trànsit. A l’arribada a Sitges es podrà gaudir d’avituallament líquid i podreu recollir una bossa amb regals.

    – Només inscripcions per internet a:

    http://www.ciclisme.cat/carrera.php?id=5177

    les inscripcions a la Pedalada segueixen essent gratuïtes i es faran només a través de la pàgina de la FCC. El tancament es farà el divendres 8 de Novembre a les 12:00 hores del migdia. Tots els inscrits per aquesta via participareu a un sorteig de premis que es farà a l’arribada a Sitges. Recordeu que no es faran inscripcions el mateix dia de la Pedalada.

    Des de la Federació Catalana de Ciclisme us animem a tots els ciclistes i clubs a participar en aquest clàssic event de final de temporada. És el dia per reivindicar la nostra seguretat a carreteres i ciutats!!

    Per veure tota la información. http://www.cicloturismecat.wordpress.com/pedaladabarcelona-sitges2013

Viendo 15 respuestas - de la 16 a la 30 (de un total de 48)
  • Replies
    Jonatan
    Participante

    su_2105 wrote:

    «Y lo que te rondaré morena…» Mucha gente se apuntará por no quedarse sin plaza, sin saber seguro que todavía va, seguro que está genial :biggrin:

    Ya sabes entonces lo que tienes que hacer no? Jijijo;-)

    Enviado desde mi LT26i mediante Tapatalk

    su_2105
    Participante

    Jonatan wrote:

    su_2105 wrote:

    «Y lo que te rondaré morena…» Mucha gente se apuntará por no quedarse sin plaza, sin saber seguro que todavía va, seguro que está genial :biggrin:

    Ya sabes entonces lo que tienes que hacer no? Jijijo;-)

    Enviado desde mi LT26i mediante Tapatalk

    Pues no… :unknw: dímelo tu? Me apunto y luego no voy? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Jonatan
    Participante

    su_2105 wrote:

    Pues no… :unknw: dímelo tu? Me apunto y luego no voy? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Jjajajka te apuntas ! Y despues vas! Jwjjeje que mejor dia para estrenar cositas!!!! :-P

    Enviado desde mi LT26i mediante Tapatalk

    su_2105
    Participante

    Jonatan wrote:

    su_2105 wrote:

    Pues no… :unknw: dímelo tu? Me apunto y luego no voy? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    Jjajajka te apuntas ! Y despues vas! Jwjjeje que mejor dia para estrenar cositas!!!! :-P

    Enviado desde mi LT26i mediante Tapatalk

    Dolent… :mrgreen:

    Anónimo
    Inactivo

    su_2105 wrote:

    «Y lo que te rondaré morena…» Mucha gente se apuntará por no quedarse sin plaza, sin saber seguro que todavía va, seguro que está genial :biggrin:

    vas a ir ?

    su_2105
    Participante

    JordiMac wrote:

    su_2105 wrote:

    «Y lo que te rondaré morena…» Mucha gente se apuntará por no quedarse sin plaza, sin saber seguro que todavía va, seguro que está genial :biggrin:

    vas a ir ?

    Si me dejan… :girl_smile: tb tengo un cumple y queda muy mal que me vaya a pedalear…pero, si me dejan…

    Anónimo
    Inactivo
    Hola

    No recuerdo si este es mi primer mensaje aqui, aunque sigo el foro a diario :)

    El año pasado lo hice con algunos compañeros de Brompton, pero creo que este año me tocará ir solo. Pero la haré con la B, por supuesto!

    David

    Anónimo
    Inactivo
    hola david es tu primer mensaje en el foro, saludos y bienvenido :biggrin: :biggrin:

    si quieres quedar antes, nosotros hemos quedado en gran via – muntaner ( creo que era, tendria que mirarlo ) a las 8:30

    si no nos vemos alla, que seguramente iremos todas las brompton juntas en principio claro :blum3: :blum3: :blum3:

    Anónimo
    Inactivo
    por el facebook ya quede con otra persona en GRAN VIA con MUNTANER a las 8:30, poco a poco somos mas :biggrin: :biggrin: :biggrin:

    Gabriel Cañameras Dalezio, Jordi Fernandez , nos encontramos a las 8h 30 en gran vía – muntaner !!

    ya no se puede cambiar el sitio :blum3: :blum3: :blum3:

    Anónimo
    Inactivo

    JordiMac wrote:

    por el facebook ya quede con otra persona en GRAN VIA con MUNTANER a las 8:30, poco a poco somos mas :biggrin: :biggrin: :biggrin:

    Gabriel Cañameras Dalezio, Jordi Fernandez , nos encontramos a las 8h 30 en gran vía – muntaner !!

    ya no se puede cambiar el sitio :blum3: :blum3: :blum3:

    … Y una mini etapa Sprint, de Muntaner-GVia a Pl.España :D :D

    Anónimo
    Inactivo
    A ver como estamos a estas horas .. Antes que un sprint , propongo un café por el camino !
    Anónimo
    Inactivo
    yo paso de sprint, soy mas de cafe con leche :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    hay que reservarse para luego :training1: :training1:

    Anónimo
    Inactivo
    Yo propongo un cafe en una terraza q conozco en la gran via antes de plaza cerda que desayunaba alli todos los dias y esta muy bien

    Saludosss

    Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

    Anónimo
    Inactivo

    David43bcn wrote:

    Yo propongo un cafe en una terraza q conozco en la gran via antes de plaza cerda que desayunaba alli todos los dias y esta muy bien

    Saludosss

    Enviado desde mi iPhone con Tapatalk

    Se puede pagar con tarjeta ??? Es que las monedas pesan!!!!!! :D

    Anónimo
    Inactivo
    Los billetes no .. Así , de paso nos invitas ! :biggrin:
Viendo 15 respuestas - de la 16 a la 30 (de un total de 48)
  • Debes estar registrado para responder a este debate.